lördag 10 november 2012

Nya äventyr

Igår på morgonen packade jag in mig och Alva i bilen och styrde oss mot Töcksfors. Där skulle vi äntligen hälsa på min fina vän Caroline och hennes lilltjej Tea. Det går alldeles för länge mellan gångerna men det är ju en liten bit. Hon ska också börja jobba på Cubus så vi följs åt...:)
Det blev en hel del shopping innan vi åkte hemåt igen.


Lite av min shopping!
På kvällen va det dags att sammla det nya teamet för cubus. Vi sågs inne i stan och det blev mat och dryck på Olearys där vi hade bokat bord. Spännande med tanke på att man inte hade en aaaaning om vilka tjejerna va. Vi är totalt 8 tjejer och det verkar vara ett riktigt mysigt och bra gäng. Det här kommer bli såååå kul och jag längtar verkligen tills på torsdag då vi kör igång med att bygga upp butiken från början.

Inga kommentarer: